Bloggen over bloggen

Posted on november 9, 2006

3


In februari 2006 opende ik mijn eerste weblog met mijn eerste post ‘Bloggen over bloggen‘ en dat heb ik volgehouden tot 3 november. De laatste maanden heb ik echter heel veel moeite gedaan om geïndexeerd te worden door zoekmachines als Technorati en PubSub. Helaas lukte dit niet met mijn blogplatform http://www.blogsource.com (neen, bewust geen link hieronder – geen beloning).

Ik blog niet alleen om mijn verhaal kwijt te kunnen, maar ook om gevonden te worden. Daarom heb ik beslist mijn blog te verhuizen naar WordPress. En, ik moet zeggen, in deze eerste dagen ben ik alvast onder de indruk van de extra functionaliteiten die dit platform aanbied!

Hip Hip Rahoe

Als jullie comments, tips, advies of interessante verhalen hebben voor mij, geef hieronder dan gerust een seintje.

Pietr

