Telenet opent je wereld, in 2.0

Posted on december 7, 2006

3


Garage TVTelenet heeft met Garage TV een eigen YouTube opgericht. Tot nu toe had Telenet niet veel te bieden aan bloggers, vloggers of podcasters. Dit in tegenstelling tot concurrent Skynet, die al enige tijd een blogplatform aanbiedt waar naar eigen zeggen zo’n 100.000 actieve bloggers schrijven.

Ik vermoed dat Telenet hiermee zal willen inspelen op de Web 2.0 hype die er aan zit te komen in België. Maar de meerwaarde van hun concept was me niet direct duidelijk. Deze zal onder andere te vinden zijn in het feit dat elke bezoeker een TV station kan aanmaken en dat je ook nog eens kan delen met iedereen.

Mijn favoriete filmpje op Garage TV had ik jullie graag hieronder meegegeven, maar het embedden van de video lukt me niet in 1, 2, 3. Daar is alvast een puntje van verbetering mogelijk voor Telenet.

 

