5 dingen die je nog niet wist over mij

Posted on december 20, 2006

1


Robin Wouters van Marketingblog heeft me volgende vraag aan de hand gedaan: welke vijf dingen weten jullie niet over mij? Na lang nadenken, kwam ik tot de volgende wonderlijke lijst:

  • Ik heb een jaar samengewoond met twee Noren, twee Chinezen en een Nigeriaan. Erlend, Trond, Harry, Danny en Ola waren mijn kotgenoten tijdens mijn Masteropleiding in PR Management aan Leads Metropolitan University. Veel zalig uren sleten wij als vrienden bij elkaar!
  • Ik was een tijd geleden op zoek naar een nieuwe wagen. Ik had me dolgraag een Mini aangeschaft. Enkel de kostprijs zat me wat dwars. Ik vind het namelijk veel geld voor een mini-auto. Maar dat neemt niet weg dat ze me bij BMW altijd mogen contacteren voor een test-drive van een nieuw model. Wie weet… 🙂
  • Ik ben een grote fan van stripverhalen. Vroeger verslond ik ze, nu verzamel ik ze. Met de hulp van eBay ben ik nu mijn collectie Rode Ridders aan het aanvullen.
  • Ik spreek zo’n vijf talen. Je kan me zonder al te veel problemen aanspreken in het Nederlands, Engels, Frans, Duits of Spaans. Ik spreek ook enkele woorden Noors en Chinees, welke ik van m’n flatgenoten geleerd heb. Dit zijn echter niet de woorden die ik hier wil herhalen 🙂
  • Eén van m’n favoriete reismethodes is liften. Zo ben ik in 2005 de Pyreneeën over gelift samen met m’n vriendin. Je zal het maar meemaken: één van de droogste zomers in jaren, en de twee dagen dat wij onderweg waren, heeft het geregend dat het goot!

Eens kijken, van welke bloggers wil ik wel eens wat persoonlijke details weten (en niet onbelangrijk, wie van hen kan Nederlands)… Er zijn reeds verschillende bloggers die het zelf hebben ingevuld. Hmm, Fie en Timos, welke vijf dingen weet ik nog niet over jullie? 

