Ook andere Belgische PR bureau’s ontdekken blogs

Posted on januari 5, 2007

0


NewsEngine PR zette een tijdje geleden een ronde tafel op over blogging. Daarvoor nodigden ze enkele nationale en internationale toppers in social media uit.

Vandaag bleek dat Porter Novelli een rondvraag heeft gedaan bij  Belgische marketing en PR professionals. Het bureau lanceerde daarop een persbericht met de stelling dat deze laatsten nog altijd sceptisch blijven ten opzichte van blogs.

Ik zou mij kunnen vinden in deze conclusie, ware het niet dat er slechts 25 mensen bevraagd zijn (heb ik uit het persbericht). Een cijfer dat een beetje aan de magere kant ligt. Er wordt ook geen melding gemaakt van het gebruik van online video’s, wiki’s, … Ook daarvan zou ik wel eens cijfers willen zien.

Hier is alvast iemand die niet sceptisch is tov blogs. Aan de andere kant van de taalgrens lanceert Nadine Decker een weblog* om de moord op haar man te helpen oplossen. Ik wens haar alvast veel succes.

*de link is op dit moment onbereikbaar – maar volgens OverBlog heeft die echt bestaan. Ik hoop dat jullie de blog echt kunnen zien.

