Sites van deze Week

Posted on januari 11, 2007

0


Focus KnackHans Van Goethem schrijft in Focus Knack wekelijks over de Site van de Week. Meestal neemt Hans een leuke site onder de loepe die ik nog niet kende, maar deze keer was ik hem voor. Deze week gaat het op pagina 92 immers over Garage TV (en Digs).

Het item ‘Site van de Week’ is één van mijn favoriete onderwerpen in Focus Knack. Ik begin meestal achterin bij de stripverhalen (de reden daarvoor vind je hier), blader dan weer naar voor tot bij Shuffle (sterk werk, Stefaan!), om me dan te richten op de Site van de Week.

Zou Stefaan mijn post over Garage TV gelezen hebben? Telenet heeft er namelijk geen persbericht over uitgestuurd, noch Digs of Garage TV op z’n site vermeld… Ze zouden er nochtans wel wat trotser op mogen zijn, zo slecht zijn deze sites niet … 🙂

