Pietr over … twee weken terug

Posted on februari 3, 2007

3


Beste mensen,

Ik neem twee weekjes verlof. Het Belgisch kwakkelweer laat ik met veel plezier hier achter. Ik ga richting warmere oorden, waar ik ten volle kan genieten van de opwarming van de aarde.

Mochten jullie ondertussen nuttige info hebben voor mij, mag je me dat altijd laten weten. Via mail als je die hebt, maar liever nog via een comment hieronder. Ik verwacht me namelijk aan enkele honderden mails wanneer ik terugkom…

Ik verlaat jullie met een vraag. Gisterenavond zat ik met enkele vrienden op café, en één van hen was aan het spelen met m’n naam. Hij kwam uit bij ‘PietR’, met een grote P en een grote R, om zo de link te maken naar m’n job in Public Relations (of PR). Ik vind het een superidee, maar ik vind het er niet echt goed uitzien :-(. Om het te testen, heb ik hierboven de aanpassing gemaakt. Wat vinden jullie ervan?

Luitjes, veel plezier gewenst, en ik zie jullie graag binnen enkele weken terug!

Pietr (PietR?)

