BlogMeet Leuven: the round up

Posted on maart 5, 2007

1


’t Was afgelopen zaterdag bloggersbijeenkomst in Leuven. Eens kijken waarvoor we ook weer gingen:

  1. Ik zou er een heleboel bekende en minder bekende bloggers ontmoeten…
  2. Er zouden een heleboel leuke verhalen te rapen zijn…
  3. Er zouden interessante gesprekken gevoerd worden…

  4. En dan nog iets waar ik toen nog niet veel over kwijt wou…

Reden 1 en 3 neem ik alvast ff samen: ik heb leuke gesprekjes gehad met Yab, Bruno, Robin, Jovivebo, Jeroen, Barten Erlend én Dieter, en dan nog enkele die ik vergeten opsommen ben.

Reden 2: Leuke verhalen te over, o.a. Clo en Maarten vertelden straffe verhalen over nachtelijke avonturen in Parijs. En er is het nieuwe gerucht i.v.m. vermiste Mignonettekes waarover je in dit filmpje meer kan zien.

Reden 4: Ik ben er naartoe gegaan vergezeld door Tom en Benjamin. Zij werken voor Nuance en kwamen hun nieuwe blog en hun nieuwste spraakherkenningssoftware Dragon NaturrallySpeaking voorstellen. We hadden een volledig softwarepakket mee gebracht voor de aanwezigen, en velen hebben een doos mee naar huis.

We zijn dan ook benieuwd naar wat de bloggers van het testpaket vonden. Bloggers die het pakket getest hebben, kunnen hun commentaar op het product kwijt op de nieuwe blog van Nuance. Maarten is alvast begonnen met zijn test !

Nuance was echter niet de enigen die reclame maakte !

Wow, dit hierboven is allemaal op één bloggersbijeenkomst gebeurd 🙂   Ah, en dan nog iets, ik ben geïnterviewd door Vlaanderens grootste vodcasters. Op nu, op naar de bwards.

PS: for the record, Nuance is klant van mijn werkgever (zie About Pietr).

