Pietr naar Bwards geweest

Posted on maart 27, 2007

3


De uitreiking van de blog-awards zit erop voor 2006 … Ja, voor 2006, aangezien de telling eind 2006 uitgevoerd is. In de hoogste regionen waren er niet veel verrassingen, behalve dan dat niet Gent Blogt met de mooiste prijs naar huis mocht (letterlijk), maar wel de jongens en meisjes van Asfaltkonijn.

Clo vroeg me naar het einde toe wat ik van ’t feestje vond…: Alhoewel ik de stand-up comedians persoonlijk iets minder plat had verwacht, vond ik het boven alles wel een leuk feestje. Het muzikaal talent dat StuBru geselecteerd had via Hype Channel, kon mij wel bekoren.

Daarnaast heb ik immers een heleboel bekende gezichten gezien (Bruno (Ik laat u nog weten wanneer de Vista-upgrade komt, gelukzak), Tantieris (de groeten aan uw twee neven), Bart (en ik vind Twitter nog steeds nix), Maarten (thx voor de tip, ik geef ‘m zeker door), Jeroen (thx voor ’t feestje), Dieter van Asfaltkonijn (gelukzakken, zullen we mijn muis wisselen voor de SUV?) en Yab (volgende keer niet zo goed luisteren naar je vriendje, dan kan je langer blijven).

Gelukkig heb ‘k ook enkele andere bloggers leren kennen: Paul van Asfaltkonijn (willen jullie echt mijn muis niet wisselen voor de SUV?), Pascal (thx voor de link van SL forum), en vele andere blitse bloggers wiens URL me ontglipt is… Heb ik daar niet even staan praten met 7 seconden (ik deel je mening over Sammy echt niet, sorry)?

Meer weten? Foto’s op Flickr, filmpjes op Stew en buzz op Technorati. Ah, en weekblad Clickx had enkele spionnen op pad gestuurd, maar ze hadden zich helemaal achteraan verstopt. Geen foto’s dus 😦

Update : om onnodige verassingen te vermeiden heb ik de text ligtjes aangepasd

