Het leven zoals het is : Leads United

Posted on april 3, 2007

2


Vacature - oud logoDe Vacature Talentblog laat wekelijks een werknemer uit het Belgische bedrijfsleven aan het woord. Deze week … ben ik aan de beurt !  Mijn eerste verslag (over maandag 3 april) staat reeds online.

Waar mag je je aan verwachten? Inside info over mijn leven bij Leads United en speciale activiteiten die blijven hangen, maar verwacht je evengoed aan uitleg over belangrijke zaken waar veel tijd in kruipt. Verwacht echter geen names dropping van klanten, dat probeer ik op deze blog ook zoveel mogelijk te vermijden.

Je kan geen comments geven op de Talentblog, maar opvolging via RSS is wel mogelijk. Gewoon even deze RSS-feed voor de Talentblog copiëren naar je feedreader, en je bent ook de volgende vier dagen perfect op de hoogte van mijn bezigheden – mocht je daar überhaupt interesse voor hebben 🙂

