Het leven zoals het is: een hele week Leads United

Posted on april 12, 2007

0


Mijn blogweek bij Vacature zit erop. Hieronder vinden jullie de permalinks naar mijn dagelijkse updates op de Vacature Talentblog, mochten jullie eens willen gaan kijken:

Deze week was voor mij een leerzame, maar drukke tijd. Ik weet nu ook dat ik geen liveblog wil bijhouden; elke dag een nieuwe update geven is een heel tijdrovende bezigheid. Zeker als je ook nog iets zinnigs wil vertellen.

Het zou leuk zijn om deze teksten terug te kunnen lezen binnen enkele jaren – hopelijk staat het dan nog online. Wie weet immers wat de toekomst brengt. Dan klinkt de manier van werken die ik op de Talentblog beschreef misschien hopeloos voorbijgestreefd :-).

Maar tot het zover is, is deze manier van werken voor mij in ieder geval een aangename !

