Nog over Site vh Jaar

Posted on december 11, 2007

0


Ik ben zonet even gaan kijken naar de top 3 van de persoonlijke blogs bij de Clickx Site van het Jaar-uitreiking:

  1. Onnozelheid mag! 
  2. Kruimels
  3. Yet Another Blog

Ik kende Onnozelheid mag! en YAB al eerder, Kruimels was op zich een aangename verrassing. Een puur persoonlijke bedenking hier: je moet toch al wel heel veel over jezelf willen vertellen éér je met een persoonlijke blog zó ver kan geraken in een blog-verkiezing. Niets voor mij – ik houd het liever gefocust, al wil dat zeggen dat het dan over PR en social media moet gaan, in het Nederlands… Anyway: proficiat aan de winnaars (en de deelnemers)!

Site van het Jaar - de opening  Chiro wint bij Site van het Jaar Chiro wint bij Site van het Jaar

Na gisterenavond heb ik een nieuwigheidje voor mijn blog: voortaan volledige RSS-feeds. Directe aanleiding was de opmerking van een zekere B. met VeeL G. die ook op de Site van het Jaar rondhing, maar vooral ook omdat een mens nu eenmaal schrijft om informatie te delen, niet om volk naar z’n website te lokken… Al zou ik het leuk vinden dat jullie af en toe eens doorklikken 😉

Om af te ronden en terug te komen tot de focus van deze blog, had ik nog één tip voor de mensen van Clickx: volgend jaar een categorie ‘bedrijfsblog’ invoegen?

PS: _________ – B of B, zin om Hangman te spelen?

