Galgje – 3

Posted on december 15, 2007

3


Gisteren gokten jullie op ‘B’ & ‘L’ & ‘S’. Vandaag kwamen daar ‘G’ & ‘K’ bij.

Helaas is de ‘G’ fout ! Dit betekent dat ik een lijfje aan mijn hangman-ventje mag hangen !

Er wordt echter goed gegokt tegenwoordig, want de ‘K’ is wel juist. Daarbij komt er nog de ‘B’ van een eerdere gok op vrijdag. Door de spelregels had ik die gisteren niet op haar plaats kunnen zetten. Vandaag voeg ik haar echter toe op haar juiste plaats:

L K L 

Met deze vier letters en de onderstaande tips komen jullie al een heel eind. Vandaag geef ik trouwens nog een extra tip, zodat jullie dichter bij de oplossing kunnen komen:

  • Het is zwart met groen
  • Het komt binnenkort online
  • Het heeft 9 letters
  • Alle galgjes worden getagd met ‘schaamteloze zelfpromotie’

Iemand al enig idee? Nee? Ja? Allez roulez – gokken maar… 😉

Update voor de mensen die er vroeg bij waren op deze post: ik was iets te vlug met het afkeuren van de ‘K’. Dat is bij deze rechtgezet. Mijn excuses moest dit jullie op het verkeerde been gezet hebben – galgje spelen is moeilijker dan ik dacht !

