Galgje – 4

Posted on december 16, 2007

9


Op gokdag 3 dachten jullie dat de ‘D’ en de ‘E’ wel eens in het te-raden-woord zouden inpassen. Wel… dat van die ‘E’ was goed gedacht ! Helaas was de ‘D’ fout gegokt. Ik zie me dus genoodzaakt om een beentje aan mijn hangman-ventje te hangen:

 

Spannend. Nog één been en twee armpjes te gaan… Laten we dan nu eens kijken waar de ‘E’ thuishoort in het overzicht. Kijk kijk, helemaal achteraan is nog een plaatsje vrij:

L K L E 

Hebben jullie al enig idee wat het woord zou kunnen zijn? Misschien moet ik jullie ook nog maar een extra tip geven om het woord te raden?

  • Het is zwart met groen

  • Het komt binnenkort online

  • Het heeft 9 letters

  • Alle galgjes worden getagd met ’schaamteloze zelfpromotie’

  • Nu heb ik nog maar 16 collega’s. Binnenkort komt er iemand bij om het woord verder te verspreiden

Nieuwsgierig? Nog even volhouden… Ondertussen kan je nog wel gokken naar de vier resterende letters. Veel succes !

