Galgje – 5

Posted on december 17, 2007

7


Dag 5 komt eraan, en er blijven niet veel letters meer over om naar te gokken. Op dag 4 had ik nog vier lege plekken in de aanbieding. Vandaag werd er gegokt op de ‘P’, de ‘O’, de ‘V’ en de ‘A’. De ‘A’… gelukkig was er nog de ‘A’ ! De andere drie letters zijn immers alle drie verkeerd !

Voor ons zoekwoord betekent de ‘A’ volgende onthulling:

B L A – K L – – E 

Helaas eindigt hier de zoektocht naar verdere letters. De ‘P’, de ‘O’ en de ‘V’ zijn verkeerd, mijn hangmannetje wordt helemaal ophangen:

  

Het hangman-ventje is hiermee volledig af. Er moeten dus geen letters meer geraden worden. De jacht is open op het volledige woord. Ik heb nog wel iets in de prijzenkast liggen voor degene die het woord als eerste juist raad… Om het helemaal spannend te maken, voeg ik nog even een gratis tip toe.

  • Het is zwart met groen (de letters dragen nu hun juiste kleuren)

  • Het komt binnenkort online

  • Het heeft 9 letters

  • Alle galgjes worden getagd met ’schaamteloze zelfpromotie’

  • Nu heb ik nog maar 16 collega’s. Binnenkort komt er iemand bij om het woord verder te verspreiden

  • De nieuwe collega is een blogger die reeds vele jaren online vertoeft

Gentlemen, start your engines. Het gokken begint…

