Win uw keuken (2)

Posted on februari 10, 2008

0


Mijn mailtje is blijkbaar goed aangekomen bij de kaasmakers van Maredsous. Op de websites www.winuwkeuken.be en www.votrecuisine.be is nu een ontvangstpagina geplaatst waarop ze duidelijk aangeven dat de wedstrijd pas op 18 februari begint.

Ik kan me echter niet van de indruk ontdoen dat het allemaal heel snel is moeten gaan.

  1. De webpagina heeft geen naam (noch in het NL, noch in het FR)
  2. Er is geen mogelijkheid om automatisch op de hoogte gebracht te worden van de start van de wedstrijd (noch via e-mail, noch via RSS-feeds)
  3. In het kader van ‘bezint eer ge begint’, zou ik er voorstander van zijn om eerst de website van Maredsous zelf onder handen te nemen, en dán pas een dergelijke actie uitrollen

Blijkbaar zijn ze nog niet helemaal mee met de mogelijkheden en geplogendheden van het internet. Maar ja, wat ken ik dan weer van kaas maken… 🙂

Posted in: Marketing, Wedstrijd