Netwerken

Posted on februari 26, 2008

3


Nu zaterdag zal ik op de Bwards aanwezig zijn – Jeroen heeft m’n inschrijving reeds bevestigd –  en het ziet er naar uit dat er een heleboel Belgische/Vlaamse bloggers aanwezig zullen zijn. Hoop evenwel dat het nog doorgaat, want Jeroen’s site ligt plat 🙂

Daarnaast hoop ik binnenkort (13, 14 en 15 maart) naar de Euroblog Conferentie te gaan in Brussel. Het programma ziet er alvast veelbelovend uit. Zo kijk ik onder andere uit naar wat Richard Bailey (een oud-leraar van mij), Steve Rubel, David Brain (een ex-werkgever van me – al zal hij dat zelf niet weten), en Philippe Borremans (een huidige collega) te vertellen hebben. Maar daarnaast zullen er ook tientallen andere top-PR-bloggers aanwezig zijn.

Tijd dus om mijn social skills voor het echte leven terug bij te schaven 😉

