Het internet lapt het ‘m weer

Posted on april 11, 2008

2


Een beetje heisa kan geen kwaad om je plaat te promoten. Voor het management van dEUS was het de laatste dagen misschien net iets te veel?

Terwijl men in het buitenland blijkbaar al volop mag luisteren naar en lezen over de nieuwe plaat van dEUS, mogen wij dat hier in België niet van Universal Belgium. Daar hebben ze zich enorm ingespannen om de plaat verborgen te houden voor ons.

Heeft de muziekindustrie dan niets geleerd sinds de komst van Napster? Het internet valt niet te controleren, althans toch niet voor 100%. Dat geldt voor de muziekindustrie, maar evengoed voor alle andere industrietakken.

Maar opgelet, je kan het niet 100% controleren, maar je kan het wel monitoren: een eerste stap die ik alle organisaties aanraad ! Daarvoor gebruik je zoekmachines, maar je kan die zoekopdrachten ook automatiseren via RSS-feeds.

…een recensie van de nieuwe dEUS vind je dan ook hier…en de plaat zelf…klinkt wel lekker…

 

Advertenties
Posted in: Monitoring