Eerste pitchmail

Posted on april 29, 2008

2


Moet ik nu blij zijn?

Ik vermoed dat ik m’n eerste pitch gekregen heb als blogger. Maar ik vind er niet veel aan. De pitch-mail heeft in niets te maken met mijn thema’s, en ik zou hem dan ook liever gewoon deleten. Maar toch eerst even aangeven hoe zo’n pitchmail naar mij beter kan:

  • -Houd je aan mijn thema’s
  • -Of stem je inhoud af op mijn thema’s, want het kan zijdelings wel interessant zijn
  • -Naast blogger, ben ik ook professioneel bezig met teksten en pitches. Zorg dus dat je je pitch naar mijn ‘niveau’ richt. (Of dat hoof of laag moet zijn, laat ik aan jullie over)
  • -Maak je reclame voor een website, geef dan de link er direct bij zodat ik kan doorklikken
  • -Indien je wil dat ik naar een filmpje verwijs, zorg dan dat ik het makkelijk kan invoegen in mijn blogplatform (nee, GarageTV lukt helaas niet in WordPress)
  • -Geef aan wie je bent. Laat me niet raden of zoeken via je e-mailadres

En nu maar hopen dat ik me aan mijn eigen tips kan houden šŸ™‚

