We’re sorry, this video is no longer available

Posted on juli 28, 2008

5


Deze boodschap verschijnt meer en meer op YouTube. Zoveel zelfs dat het echt ergerlijk begint te worden. Journalisten van De Morgen hebben de vraag gesteld aan Google, wiens antwoord ongeveer luidde: “We zorgen er voor dat de video’s die niet rechtmatig geüploaded zijn, van de site verdwijnen. Dit kan enkele ongemakken veroorzaken.”

Volgens mij is er echter meer aan de hand. Dit filmpje heb ik gedurende de dag een aantal keren proberen te zien, omdat een collega het me had aangeraden. Hij heeft het filmpje dus gezien. Ikzelf heb tot vijfmaal toe geprobeerd, maar kreeg telkens bovenstaande error.

En dan, opeens, kon ik het wel zien. Het filmpje geeft een korte intro bij een dienst om je persberichten te laten beoordelen.

Vijf minuten geleden wou ik het filmpje opnieuw bekijken, en nu blijkt wederom dat het ‘no longer available’ is.

Voorwaar, er gaat daar echt iets mis bij YouTube 😦

Posted in: YouTube