Dank je wel aan de mensen die ik volg op Twitter

Posted on oktober 27, 2009

0


Dank je wel, PR mensen, want jullie zijn voor mij een filter geworden – jullie selecteren voor mij de beste cases, de interessantste presentaties of de raarste cijfers op het vlak van social media en Public Relations. Elke dag hebben jullie voor mij iets nieuws.

Op die manier vervangen jullie het PR-luik in mijn feedreader. Immers, de blogs die ik volg brengen goede content, doch slechts enkel die content die de moeite waard is om een blogpost over te schrijven. De snelle cijfers, de vele onderzoeken, de best practices, de worst practices, … waarvan je denkt dat ze ooit van pas kunnen komen, maar waar toch geen blogpost van komt. Die plaatsen jullie online, zodat de content bewaard en gedeeld wordt. 

Dank je wel, journalisten, want dankzij de korte updates die jullie online plaatsen, kan ik een beter voorstel doen voor een verhaal van een klant, of kan ik jullie frustraties over bepaalde diensten en (technologische) speeltjes beter opvolgen en doorspelen aan mijn klanten. Zij kunnen op hun beurt betere speeltjes en diensten ontwikkelen.

Dank je wel, iedereen, want jullie je mening over de producten en diensten van mijn klanten. Zo kunnen zij er uit leren en hun service verbeteren.

