Twitter lists

Posted on november 3, 2009

0


Twitter lanceerde onlangs zijn lists in Beta. Het grote voordeel van dergelijke lijsten is dat het toelaat om orde te scheppen in de chaos. Zo zou je bvb alle mensen uit de PR wereld in een lijst kunnen zetten. Of alle media-accounts, om het nieuws makkelijk op te volgen.

Ik was blijkbaar bij de eersten die de Beta konden testen, want bij de eerste aankondiging gaven vele followers aan dat ze de lijsten niet zagen. Sinds kort kan (bijna?) iedereen de opgebouwde lijsten zien, dus bij deze nodig ik jullie uit mijn mijn lists te volgen:

Twitter zou nog twee zaken mogen aanvullen aan deze lijsten. Ik heb nog niet gevonden hoe je lijsten kan opzoeken uit een index. Daarnaast zou het fijn zijn, moest je een gezamenlijke lijst kunnen maken met anderen. Af te wachten hoe dit verder verloopt.

Posted in: Social media