London Calling

Posted on juli 6, 2010

12


Het wordt een speciale zomer voor mij. Omdat Leads United nu onderdeel is van Lewis PR, heb ik de kans om de twee zomermaanden vanuit ons hoofdkantoor in Londen te werken. Ik blijf deels op mijn Belgische klanten werken, maar daarnaast komen er een heleboel spannende Londense projecten bij. Focus ligt daarbij op Social Media, en hoe we die tools kunnen gebruiken binnen de communicatiemix voor de Lewis-klanten.  

Sorry, ran out of pixels

  

Mijn eerste indrukken van Londen geef ik jullie graag al mee:  

  • Enorm groot 
  • Openbaar vervoer is redelijk goed georganiseerd, al is het even wennen aan de gaps (Mind The Gap – iemand?)
  • Je hoort continue (continu)  vreemde talen om je heen. Van Spaans tot heel bizarre Oosterse talen, alles is er terug te vinden.

Als jullie tips, goede locaties, … hebben om deze Capital of Cool te ontdekken, laat het me dan gerust weten in de comments hieronder, via Twitter of op Facebook 😉

Posted in: Pieter De Wit