Social Media Forum 2010

Posted on december 21, 2010

1


Ik was vorige week gastspreker op het Social Media Forum van Best Of. Omdat ik als vierde spreker aan de beurt was, had ik ruimschoots de tijd om de deelnemersbundel door te nemen. Daarin stond ook een artikel over PR en 2.0. Daaruit quote ik graag letterlijk:

Globalement, les diverses agences de RP contactées dans le cadre de ce dossiert on d’ailleurs souvent été en peine de fournir des “business cases” qui exploitent les médias sociaux de façon convaincante.

Ik was dan ook heel blij dat ik zelf wél een eigen klantencase kon voorstellen aan de 100 aanwezige communicatieprofessionals! Hieronder vinden jullie de uitwerking van onze case voor de Koopjesfanaat en Chic et pas Cher, waarbij we online en offline communicatietools gebruiken om het verhaal van onze klant eBay.be op een overtuigende manier te kunnen vertellen.

Disclaimer: enkele slides zijn uit de presentatie gehaald alvorens ze te uploaden.

